Monday, July 4, 2011

PRE-ORDER TAMPALAN / APLIKASI

Hello guys!!!
Selamat datang ke online shop STEP INTO MY SHOP...
Ini kali pertama saya berniaga secara online..
so, sebagai permulaan saya ada menjual TAMPALAN/ APLIKASI BAJU secara pre-order.

Tampalan/aplikasi ini sy order dari Jakarta Indonesia.
Tampalan ini boleh dijadikan decoration di baju plain sebagai menggantikan jahitan manik/beading.

Check it out !!!















































p/s : Yang beli per meter tu boleh potong2 and tampal tampal. 1 meter cukup untuk
tampal kat sleeves and baju. Kalau nak sarat then kene beli lebihla. Kalau
kat sleeve aje 1/2 m pun cukup.
Sesiapa yg berminat boleh email saya cleopatragurl86@gmail.com
1)Nama
2)Address
3)No.telefon
4)Kod
5)Kuantiti (piece/meter)

or call me 0129582945 (shafini)

Tempahan bermula sekarang...
Barang akan dapat dalam 1/2 weeks.
*saya hanya menjual barang ini shaja..saya tidak mengambil tempahan jahitan

No comments:

Post a Comment